Tuesday, December 11, 2007

Gece Misafirleri



Dün akşam diyemeyeceğim çünkü dün gece çaya misafirlerimiz vardı. Ancak 22.30 da geldiklerinden :p Eşimle ortak arkadaşlarımız Diler ve İsa. 1 sene önce Bandırma'dan gelin geldi İstanbul'umuza. Önceleri Bandırma Bandırma diye üzülürken, şimdilerde İstanbul aşığı olarak yaşamaya devam ediyor. Uzun zamandır görüşemiyorduk. En son hep beraber Ortaköy'de eşlerimizi ekonomik krize sokmuş bir daha dışarıya çıkmama kararı almıştık. Gerçi ondan önce de bir akşam vakti sinemaya gitmiş, ne bulursak yemiş yine dışarıya çıkmama kararı almıştık. :) Eşlerimiz çok iyi insanlar ya. Mesela birtane çocukluk arkadaşım var Nazlı Berra'nın anneciği. Onun da eşi çok iyi bir insan. Ne şanslı kişiliklermişiz yahuu. Neyse işte dün ailece çok keyifli saatler geçirdik. Çok güzel bir tatlı yaptım. Çayın yanında çok güzel oluyor. Bu arada bu tatlıyı canım arkadaşım Kübracan'a da yapıp götürücem inş. Yazık ona bebekle uğraşmaktan mutfağa giremiyormuş. Neyse hoş beşden sonra haftaya buluşmak üzere arkadaşlarımızı uğurladık. Tabi yine evde buluşur birşeyler yaparız diye. :) (şimdilik)

1 comment:

mr eko said...

Bu yazıları yazayım derken akşam eve geldiğimde yemek olmazsa o iyi kocacağızının öteki yüzünü görürsün :)
Şaka bir yana misafirlerimizin gelişinden ben de çok memnun oldum dostların ziyaretleri hayatımıza neşe katıryor. Gerçi ben bi daha onlara gitmem (arabayla) ama neyse....
Canım, yazılarını severek okuyor ve seni günlüğün için tebrik ediyorum, çalışmalarında başarılar.
Yusuf