Sunday, December 9, 2007

Gece kuşu

Çekirdek yiyorum şu an ne alakaysa bu saatte. Demek insanlar can sıkıntısıyla ne yapacaklarını şaşırabiliyorlar. Tek elimle yazıyorum bir avcum çekirdek dolu. :) Eşimin kardeşi geldi bu gece buradalar, ben de sıkılıp odama geldim. Nazlıcan'ın annesiyle internette oyun oynadık biraz. Malum bebek olunca bu saatte uyumamak normal onlar için. Ya ben sıkılırım herhalde çocuktan. Off. Rahatının içine birden geliyor ne uyku kalıyor ne rahat. Zırt zırt anlamsızca ağlamalar falan. Gerçi bir insan yetiştirmek çok güzel olsa gerek. 0-3 yaş arası çocugun kişilik gelişiminde çok önemli mesela. Tuvalet eğitimi bile gelecek yaşantıyı etkileyebiliyor. Bunu ilk öğrendiğimde ''Hadi canım.'' demek gelmişti içimden hocaya. O yaşta anlamaz dediğimiz herşeyi sünger gibi emiyorlarmış meğerse. Vakti zamanı geldiğinde ben de anne olabilicem belki. Farklı duygular olsa gerek. Ama nedense büyümek istememe gibi bir takıntım var ve bu yüzden hep aynı yaşta kalmak istiyorum. Neyse yarın devam ederiz cocom geldi ben gider.

No comments: