Saturday, December 8, 2007

Bugün yarındı, dün de bugündü...

Bu sabah üstüste çalan alarmlarla günümüze başladık. Yapılacak onca iş beni beklerken uyumak olmazdı. Çayımı gazete okurken içmek, bi yandan da eşimin akşam ''Gazete yine dagılmış.'' derkenki yüz ifadesini merak etmek ayrı bi keyif benim için. Aslında erken uyanmamam lazım çünkü akşam erkenden uykum geliyor sonra uykum var uykum var diye diye eşcagızımın başını yiyorum. Biraz gıcık mıyım ne? :) He bide buz gibi havalarda 5 sn. bile olsa camı acıp derin derin nefes almayı çok seviyorum. ''Yaşamak çok güzel yahuu.'' diyorum içimden. Tavsiye ediyorum bence bunu hep yapın. Hayatı bir yerinden hep yakalamak lazım. Havadan, sudan bile. Hayatı yakaladığım en güzel an 1 Ekim 2005 tarihiydi. Hekesin hayatında mutlaka en özel sayılabilelecek bir an vardır. Eşimi 2 gün önce Winsconsin, Milwaukee'de görmüştüm. Ve 2. günün sonunda yani 1 Ekim 2005 Chicago'da bir benzin istasyonunda evlenme teklifi aldım. Hiç düşünmeden evet dedim. Şaka gibi di mi? O gece ayrılırken yani geri dönmek zorunda oldugu için gece kapının önüne gelmişti. Tabiki sarılmadan öylece vedalaşmıştık. Evlenme kararı almış iki yabancıydık. :) Şu an nasıl gülüyorum inanamazsınız. Hayat erkenden kapımı çalmıştı. Bu yüzden eşime Hayat diye hitap ediyorum Şimdi evliyiz. 7 gün sonra 4 ay olacak. İşte böyle. Evlilik Hayat'la öyle keyifli, öyle güzelki. Mesela bu sabah alarmlar çaldı çaldı, sonra ben kalkamadım bir türlü ve alarmı iptal ettim. :) Uyuyakalmışız haliyle ve birden fırladım ''Hayattt saat kaç oldu uyan.'' dedim. Normalde yalvar yakar radyo sesleriyle uyandırmaya alışkın olduğum eşim korkup koşarak banyoya gitti ve 10 dk sonra kapıda hazır oldu.:) Onu öyle izlerken hem komik hissettim hem de alarmı benim iptal ettiğimi bilse ne der acaba diye düşündüm ki birazdan burayı okuduğunda öğrenmiş olacak. Bir de her sabah camdan onun yılmadan usanmadan 10 dk'lık yola gitmek için 45 dk taksi bekleyişini izlemeyi çok seviyorum. Ve her taksi geldiğinde binerken hemen başını kaldırıp bana mutlaka bakması çok hoşuma gidiyo. Şimdiye kadar sadece 1 defa bakmamıştı. Sebebi onu sinir etmiş olmamdı itiraf ediyorum o hep haklı oluyo çünkü ben uyuzluk yapıyorum. Şimdilik bu kadar. Yemekleri ısıtmaya gidiyorum zil çalar birazdan.

No comments: