Sunday, January 13, 2008

yaz yaz yaz en sona beniii


Yazdan kalma bir gündeen. Ya da çölde çay filminden. Bir sahne var aklımda oyuncular sanki biziz mutsuzuz ikimiziz..... Yaz mı? Yaz mı? :) çok sevindirik oldum bi an. Yaz gelsin cıvıl cıvıl olalım yeniden. İçimden neler neler yazmak geliyor bir bilseniz. Son haftalarda bir çok şey yaşadım. Fakat anlatmayacağım :) burada kesiyorum bu yazıyı. Yaz hayalleri kurmaya gidiyorum. Sadece bugün çok güzel bir çift yazlık ayakkabı aldığımı söyleyebilirim. :) Belkide yaz sevincim bu yüzden depreşti. Ve son olarak size yazdan kalma balayı resmimi bırakıp kaçabilirim. (Abant) Ayakkabılar daha sonra :)

2 comments:

mr eko said...

Yazılarınızın devamını bekliyoruz elif hanımmmmm

Mısır Patlağı :) said...

Ayakkabılarınız ayağınızda paralansın parça pinçik olsun :)

yazılarınızı çok beğeniyorum tanışabilirmiyiz :)