Thursday, January 31, 2008

...ev işi neden bitmiyor?...

Sabah 10 dan beri temizlik yapıyorum. Tam bitti diyorum bu sefer çamaşır makinesi durduğu için ötüyor. Oraya koşuyorum toplayıp asıyorum. Hemen arkasından yemek yapmam gerektiğini hatırlayıp mutfağa koşuyorum. Bir bakıyorum su bitmiş hemen arıyorum. Sonunda yine bitecek ama yaşamak için lazım işte. :) En sonunda oturuyorum tv yi açıyorummmm ve telefon çalıyor hemen fırlıyorum... Aman Allahım ne kadar zor kadınların işi. :) Tüm bunlarla kalsa iyi. Bir de akşamları sofra hazırla kaldır ardından çay, sonra meyve, kahve, su vs. gece boyu hizmet. Sitem ediyorum sanmayın sadece anlatıyorum. :) Herşeye rağmen yaşamak en önemlisi sağlıklı yaşamak herşeyden çok önemli. Bu gece rüyamda saçlarımın tutam tutam döküldüğünü, kanser olduğumu gördüm. Bunu düşünmek bile çok üzücü. Neyseki bir rüyaydı.
Sonunda oturdum çayım beni bekliyor. Biraz kitap okumak istiyorum. Aslında bugün Kadıköy'e gitmek istedim fakat görüldüğü gibi işler yeni bitti. Belki yarın gidebilirim. Belki yarından da yakın. :) Şu an bile çıkıp gidebilirim. :))

No comments: