Friday, January 4, 2008

Karlar düşer, düşer düşer ağlarım...

...hep ismini, hep ismini anarımm... Diye devam eden bu şarkıyı hepiniz biliyorsunuzdur. Çok hoşuma gidiyor benim. İstanbul'a karlar düşer de ben söylemem mi bu şarkıyı hiç. Bakalım nasıl devam edecek. Ya da durup tekrar güneş mi açacak? İlerleyen günlerde rapor vermeye devam edeceğim. :) Ne de olsa meteoroloji müdürü kızıyım. Anlıyoruz. :)Şu an ilginçtir ki sol elimin serçe parmağı üşüyor. :)) Sadece o ama. Neyse bugün okula yeni dönem ders seçimlerimi yapmaya gittim. Koskoca ders ağacından sadece 1 tane ders alabildim. Dersimin ismi Cinsel Davranışlar. İlgili arkadaşlara duyurulur. Hepsini zamanında almışım ders kalmamış bana ya. Napıcam ben haftanın 6 günü. Gezicem mi hep? Olmazki ama hiç sevmem ben gezmeyi. :p Hemen yeni aktiviteler bulmalıyım kendime. Uzun zamandır evdeki dikiş makinamı alıp eskisi gibi değişik şeyler dikmek istiyordum. Belki bahane olur. Lİsede moda tasarımı ve tekstil okudugum için birşeyler biliyoruz yani. Çıkardığım kalıplar bile duruyor. Ya da sadece çizim yaparım. Slüetleri giydiririm. Maksat soğuk kış günlerini eğlenceli hale dönüştürmek. Soğuk kelimesi bana acı gibi geliyor bazen. Böyle biri üşüyünce sanki heryeri acıyormuş gibi hissediyorum. Kendimden biliyorum. :) Çorapsız bir hayat düşünmek benim için zor. Bir de sabah uyanınca hemen ayağımın altında terliklerim olmalı. Sandığın üzerinde de sabahlık ya da yün yeleğim. Çok seviyorum yün yeleklerimi. :) Eşim beni öyle görünce '' Nineemm benim'' diyor. Üşümek yaşlılara mahsus sanki. Üşüyorum işte. Üşüyorum, üşüyorsun, üşüyor, üşüyoruz, üşüyorsunuz, üşüyorlar. :) Herkes üşüyor çünkü kış geldi. Allah allah ya.

4 comments:

Mısır Patlağı :) said...

Deli kız :) Yazını keyifle okudum bilesinng...

Talha ile Eymen'in annesi said...

soğuktan donmaktansa ninelik iyi bişey zannımca :D
ben de tüm kazakları üst üste giycem nerdeyse o derece üşüyorum :D
kar görmeyi özlemişim...

Mısır Patlağı :) said...

:) 2. cinsel sağlık dersiini seçmene bayıldım bilgilendir benideee ...

mr eko said...

Nineeeeeeemmmm :)