Monday, May 25, 2009

En Sevdiğim Mevsim



    Çok uzun aman geçti yazmayalı. En son yazımda beni hamile zannetmiş okuyanlar demiştim. :) Meğerse ben yanılmışım. Hamileymişim ben de. :) Bugün 25. haftamı bitirdim. Anne olmadan yazayım tekrar dedim. Neredeyse blog şifremi unutmuşum girmeye girmeye. 6 aydır aklım fikrim bebekte. Çok değişik hissediyorum. Sanki ilk defa benim başıma geliyormuş gibi. Hamile olmadan önce sanki hiç kalmayacakmışım, hep böyle evde eşimle bir ömür geçirecekmişiz gibi geliyordu. Şimdiyse kocaman bir aile olma hayalleri kuruyorum. Bu arada bir oğlumuz olacak. İsmini henüz netleştiremedik. Bu aralar belli olur sanırım. Onu hep bembeyaz yataklarda bembeyaz tulumlar içinde kıpır kıpır oynarken, bana bakınca heyecanlanırken hayal ediyorum. İnş. sağlıkla kavuşuruz ona. Tatlı tatlı alışverişlere başladık. Bir odamızı boşalttık onun için hazırlık yapılacak. Baştan belliydi tabi o odanın üçüncü kişiye ait olduğu. Daha 1 kilo bile değil ama odası var. :) Bu ne lüks Allah'ım. :P  Günler liste hazırlamakla, neler alınacak diye düşünmekle geçiyor. Her ayrıntı geliyor aklıma. Sanki bitmeyecekmiş gibi. 6 ayın nasıl geçtiğini hiç anlamadım. 3 aycık kaldı. Aslında hem çok uzun hem çok kısa. Bakalım nasıl olacak, neler yaşayacağız. 
    Şimdi balkonumda serinliğin tadını türk sanat müziği eşliğinde çıkarıyorum. Yemeklerim hazır. Bir yandan kuşların cıvıltıları beni mest ediyor. Sabah namazında başlayan akşama kadar süren bu sesler bana terapi etkisi yapıyor. Mübarek hayvanlar ne güzel cilveleşiyor. :)  Şimdilik bana güle güle sonra gelirim. Bi 6 ay daha yazmam heralde.  :p

No comments: